na začátku října |
---|
Zboží připravujeme k prodeji a očekáváme jej na začátku října. Odešlete nezávaznou objednávku. |
Detector radar și laser pentru Europa cu protecție 360°, scanare în banda Ka, 6 segmente de detectare laser și protecție VG-2/Spectre. 10×7,5×3 cm.
Whistler Pro-368Xi este un dispozitiv de avertizare avansat din cea mai recentă serie Pro, care a fost proiectat special pentru piața europeană, cu accent pe eficiența maximă de detectare și minimizarea alarmelor false. Acest detector radar și laser combină o tehnologie sofisticată cu dimensiuni compacte de 10×7,5×3 cm și o greutate de doar 320 de grame, ceea ce îl face soluția ideală pentru instalarea discretă în orice vehicul. Compactitatea dispozitivului permite amplasarea flexibilă pe tabloul de bord sau pe parbriz, fără a restricționa vederea șoferului, în timp ce designul negru modern se integrează armonios în interiorul vehiculelor contemporane. Dispozitivul utilizează o scanare îmbunătățită a benzii Ka în bandă îngustă, optimizată pentru condițiile europene în care frecvențele specifice de 34,00 GHz și 34,30 GHz sunt utilizate în mod obișnuit. Această tehnologie reduce semnificativ timpul de răspuns la detectare, deoarece sistemul nu trebuie să scaneze o gamă largă de frecvențe, ci se concentrează doar pe segmentele relevante în bandă îngustă, rezultând astfel timpi de alertă mai rapizi și o detectare mai fiabilă. Principiul de funcționare de bază al detectorului se bazează pe efectul Doppler fizic utilizat de radarele poliției pentru a măsura viteza vehiculelor.
Atunci când radarul trimite un semnal electromagnetic către un vehicul în mișcare, acest semnal este reflectat înapoi cu o frecvență modificată proporțională cu viteza vehiculului. Modificarea frecvenței este direct proporțională cu viteza obiectului în mișcare față de sursa de semnal, permițând calcularea exactă a vitezei. Pro-368Xi monitorizează continuu spectrul electromagnetic și identifică tiparele caracteristice ale acestor semnale radar înainte ca vehiculul să intre în intervalul de măsurare efectivă a vitezei. Procesoare sofisticate analizează semnalele recepționate în timp real și le compară cu o bază de date de caracteristici radar cunoscute, permițând identificarea fiabilă a semnalelor radar legitime ale poliției. Dispozitivul funcționează cu mai multe benzi de frecvență simultan, detectând banda X de la 10,50 GHz la 10,55 GHz, banda K de la 24,05 GHz la 24,25 GHz și banda Ka de bandă largă care acoperă spectrul de la 34,4 GHz la 36,0 GHz. Tehnologia inovatoare de detectare cu laser este unul dintre punctele forte ale acestui model și reflectă utilizarea tot mai frecventă a radarelor cu laser de către forțele de poliție europene. Sistemul oferă protecție completă la 360 de grade împotriva radarelor laser, ceea ce înseamnă detecție din toate direcțiile, inclusiv din unghiuri frontale, din spate și laterale.
Această protecție omnidirecțională este esențială, deoarece măsurătorile cu laser pot fi efectuate dintr-o varietate de poziții, inclusiv poduri, trepiede portabile sau din vehicule în mișcare. O inovație de pionierat este divizarea unică a detectării impulsurilor laser în șase categorii separate în funcție de frecvență. Segmentul L1 detectează impulsuri de până la 900 Hz, segmentul L2 acoperă intervalul 1100 – 2000 Hz, L3 monitorizează 2000 – 3000 Hz, L4 monitorizează 3000 – 4000 Hz, segmentul Lc este specializat pentru frecvențe între 900 și 1100 Hz, iar segmentul special Lt este optimizat pentru detectarea sistemului Traffipatrol XR. Această segmentare permite identificarea precisă a diferitelor tipuri de contoare laser utilizate în Uniunea Europeană, inclusiv sistemele ProLaser III, Jenoptik, Riegl, LSID și Ultra Lyte Laser. Fiecare dintre aceste sisteme are caracteristici specifice ale impulsurilor pe care detectorul le recunoaște și le clasifică pentru o avertizare optimă. Sistemul avansat de filtrare este o tehnologie cheie pentru eliminarea alarmelor false care pot fi cauzate de sistemele avansate de asistență pentru vehicule și de alte surse de interferențe electromagnetice.
Senzorii integrați FDSR (Field Disturbance Sensor Rejection) și TFSR (Traffic Flow Sensor Rejection) detectează și filtrează automat semnalele de la sistemele de control adaptiv al vitezei de croazieră, de monitorizare a unghiului mort, de frânare automată de urgență și de la senzorii de flux al traficului. Aceste sisteme funcționează adesea la frecvențe similare cu radarul poliției, dar au caracteristici diferite ale semnalului pe care le pot identifica algoritmi avansați. Tehnologia utilizează algoritmi sofisticați pentru a analiza caracteristicile semnalelor recepționate și pentru a le compara cu o bază de date cu modele cunoscute de măsurători radar legitime.Sistemul învață și își adaptează filtrele în mod continuu pe baza analizei semnalelor, crescând treptat precizia distingerii între amenințările reale și sursele inofensive. Rezultatul este o reducere dramatică a alarmelor false, menținând în același timp sensibilitatea maximă la radarele reale ale poliției. Interfața de utilizator a detectorului a fost proiectată cu accent pe intuitivitate și claritate, pentru a permite șoferului să evalueze rapid situația fără a fi distras de la condus. Un afișaj alfanumeric cu iluminare de fundal reglabilă în trei niveluri de luminozitate afișează informații complete despre semnalele detectate într-un format ușor de citit.
Afișajul multicolor utilizează culori diferite pentru identificarea vizuală rapidă a tipului de semnal detectat, permițând recunoașterea instantanee a nivelului de amenințare. O indicație a intensității semnalului în nouă trepte oferă informații precise cu privire la distanța față de sursă, intensitatea crescândă indicând apropierea de dispozitivul de măsurare. Pictogramele cu coduri de culori identifică banda specifică detectată, ajutând șoferul să înțeleagă natura amenințării. În modul Dim/Obscur, afișajul poate fi dezactivat pentru o conducere discretă pe timp de noapte, doar LED-urile stroboscopice oferind avertizare vizuală fără a distrage atenția iluminării interioare a vehiculului. Acest mod este deosebit de util atunci când călătoriți noaptea, când un afișaj luminos poate distrage atenția sau atrage atenția nedorită. Sensibilitatea adaptivă a detectorului poate fi adaptată la condițiile reale de conducere prin intermediul a patru moduri specializate care optimizează performanța dispozitivului pentru diferite medii. Modul Highway oferă sensibilitate maximă pe toate benzile pentru condusul pe autostrăzi și drumuri expres, unde detectarea timpurie la distanță maximă este o prioritate. În acest mod, detectorul funcționează la sensibilitate maximă și scanează toate benzile disponibile la frecvență maximă pentru a asigura cel mai rapid răspuns posibil.
Modul City 1 reduce sensibilitatea în banda X pentru a reduce alarmele false în mediile urbane în care sunt frecvente sursele de interferență, cum ar fi ușile automate, senzorii de mișcare și senzorii cu microunde. Modul City 2 dezactivează complet banda X, care este cea mai frecventă sursă de interferențe în zonele urbane, menținând în același timp sensibilitatea completă pe benzile K și Ka utilizate de radarele moderne ale poliției. Un al treilea mod urban oferă setări de sensibilitate și mai fine, optimizate pentru mediile urbane dense cu o concentrație mare de dispozitive electronice, unde setările tradiționale pot genera niveluri inacceptabile de alarme false.Tehnologia Alert Priority este un sistem inteligent de prioritizare a alertelor care evaluează automat pericolul potențial al semnalelor radar multiple atunci când acestea sunt detectate simultan și alertează doar amenințarea cea mai semnificativă. Sistemul analizează factori precum puterea semnalului, tipul de bandă, caracteristicile pulsului și istoricul detectării pentru a determina care semnal prezintă cel mai mare risc. Algoritmul ia în considerare probabilitatea ca un anumit semnal să provină de la un radar al poliției, distanța de la sursă și viteza de apropiere.
Astfel, utilizatorul nu este copleșit de numărul de alerte simultane, ci primește informații clare și relevante despre cea mai importantă amenințare, permițând o decizie de răspuns rapidă și informată. Funcția Pulse Protection protejează împotriva radarelor Instant-On, care reprezintă una dintre cele mai dificile provocări de detectare. Aceste radare transmit un semnal de măsurare doar pentru o perioadă scurtă de timp atunci când măsurarea este declanșată, de obicei atunci când un operator îndreaptă dispozitivul către un anumit vehicul. Detectorul utilizează algoritmi avansați pentru a identifica rapid aceste impulsuri scurte și a alerta imediat șoferul, deși timpul de răspuns poate fi semnificativ limitat. Tehnologia de detectare a modului Ka-POP este optimizată special pentru a detecta radarele care funcționează în modul POP, care utilizează impulsuri de măsurare extrem de scurte, cu o durată mai mică de 67 de milisecunde. Aceste impulsuri extrem de scurte sunt concepute pentru a fi nedetectabile de detectoarele convenționale, dar Pro-368Xi utilizează circuite specializate cu rată mare de eșantionare pentru a le identifica în mod fiabil. Tehnologia Stealth asigură invizibilitatea completă a detectorului în fața detectoarelor radar VG-2 și Spectre, utilizate de unele forțe de poliție pentru a identifica vehiculele echipate cu detectoare.
Această tehnologie este esențială în jurisdicțiile în care utilizarea detectoarelor este restricționată sau interzisă. Pro-368Xi utilizează o ecranare specială și circuite optimizate pentru a minimiza emisiile electromagnetice la frecvențele monitorizate de aceste dispozitive. Greutatea totală a pachetului este de 440 de grame și include, pe lângă detectorul propriu-zis, un cablu de alimentare cu o lungime optimă pentru majoritatea vehiculelor, un suport cu eliberare rapidă cu o ventuză de înaltă calitate rezistentă la vibrații și schimbări de temperatură și un manual de utilizare în limba engleză cu instrucțiuni detaliate de instalare și configurare. Whistler Pro-368Xi reprezintă combinația optimă de tehnologie avansată, performanță fiabilă și preț accesibil, fiind alegerea ideală pentru șoferii europeni care doresc o protecție eficientă împotriva măsurătorilor de viteză cu radar și laser, menținând în același timp conformitatea deplină cu reglementările locale. Dispozitivul reprezintă apogeul tehnologiei de detecție actuale disponibile pentru uz civil și oferă un nivel de protecție comparabil cu sistemele profesionale semnificativ mai scumpe.
Caracteristici:
Tipul de accesorii | |
Tipul de accesorii auto | Detector radar |
---|