Anulare
Afișați toate rezultatele

Procedura de reclamație a bunurilor

Poți reclama bunurile achiziționate de la Sunnysoft în cazul unui defect de fabricație într-unul din următoarele cazuri:

    Ambalați cu grijă produsele, atașați o notă explicativă cu descrierea defectului, o copie a bonului fiscal și datele dvs. de contact.

    Trimiteți produsele la adresa:
    Packeta Romania s.r.l.
    93921935
    Strada Virginia Nr. 4
    077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13
    România

    Vă rugăm să nu trimiteți colete la o adresă de afaceri folosind serviciul Mail Between Us, care este conceput pentru a fi trimis între persoane fizice, iar coletele care nu sunt livrate după orele de funcționare a depozitului vor fi returnate expeditorului fără a fi livrate.

    Rugăm clienții să împacheteze produsele și ambalajul original (cutie, pungă) într-un alt ambalaj (cutie, etc.), care va fi folosit ca și ambalaj pentru transport. Ambalajul original al produselor (inclusiv cutiile de carton maro, de exemplu pentru baterii sau accesorii pentru aspirator) nu sunt indicate ca și ambalaj pentru transport. Prin urmare, vă rugăm să nu scrieți sau să lipiți, de exemplu, etichete de adresă pe ambalajele originale ale produselor. Vă mulțumim pentru înțelegere.


Returnarea produselor în termen de 14 zile de către consumator

returnați produsele fără întârziere, în termen de 14 zile de la data rezilierii prezentului contract, sau predați-le la:

Packeta Romania s.r.l.
93921935
Strada Virginia Nr. 4
077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13
România

Vă rugăm să nu trimiteți colete la o adresă de afaceri folosind serviciul Mail Between Us, care este conceput pentru a fi trimis între persoane fizice, iar coletele care nu sunt livrate după orele de funcționare a depozitului vor fi returnate expeditorului fără a fi livrate.

Rugăm clienții să împacheteze produsele și ambalajul original (cutie, pungă) într-un alt ambalaj (cutie, etc.), care va fi folosit ca și ambalaj pentru transport. Ambalajul original al produselor (inclusiv cutiile de carton maro, de exemplu pentru baterii sau accesorii pentru aspirator) nu sunt indicate ca și ambalaj pentru transport. Prin urmare, vă rugăm să nu scrieți sau să lipiți, de exemplu, etichete de adresă pe ambalajele originale ale produselor. Vă mulțumim pentru înțelegere.

Unele dintre produsele din gama noastră nu pot fi returnate în termen de 14 zile, de exemplu, din motive de igienă. Vă rugăm să nu trimiteți aceste produse.

Pentru o procesare mai rapidă, vă rugăm să anexați formularul completat de retragere din contract, care poate fi descărcat în formatul PDF a MS WORD.


Politica de garanție și reclamație

  1. Dispoziții generale și definirea termenilor

    1. Prezenta procedură de reclamații a fost elaborată în conformitate cu dispozițiile Legii nr. 89/2012, Codul civil, cu modificările ulterioare (denumită în continuare "Lege") și se aplică bunurilor de consum (denumite în continuare "Bunuri") pentru care drepturile Cumpărătorului în temeiul răspunderii pentru defecte sunt exercitate în timpul perioadei de garanție (denumite în continuare "Reclamații").
    2. "Vânzătorul" este Sunnysoft, s.r.o., cu sediul social în Kovanecká 2390/1a, 190 00 Praga 9; nr. unic de identificare: 25753215, înregistrată în Registrul Comerțului administrat de Tribunalul Municipal din Praga, Secțiunea C., Insert 67120.
    3. "Cumpărătorul" este entitatea care a încheiat un contract cu Vânzătorul pentru achiziționarea Bunurilor.
    4. Prin acceptarea Bunurilor de la Vânzător, Cumpărătorul este de acord cu procedura de reclamații. În cazul vânzărilor online, acceptarea bunurilor înseamnă momentul primirii Bunurilor de către Cumpărător de la transportator.
  2. Condiții de garanție

    1. Perioada de garanție este stabilită prin lege, cu excepția cazului în care garanția Bunurilor este prelungită în mod expres (de exemplu, garanție pe viață). Perioada de garanție începe la data primirii Bunurilor de către Cumpărător, și anume la data menționată pe nota de livrare sau la primirea Bunurilor în cazul comenzilor prin poștă. Garanția legală pentru consumatori este de 24 de luni.
    2. În timpul perioadei de garanție, Cumpărătorul are dreptul de a exercita drepturile de răspundere pentru defectele Bunurilor (garanție) care au fost achiziționate de la Vânzător.
    3. În cazul în care Bunurile nu sunt prevăzute cu un număr de serie, Cumpărătorul este obligat să dovedească achiziționarea Bunurilor de la Vânzător. Cumpărătorul poate face acest lucru, de exemplu, prin prezentarea bonului de casă, prin menționarea numărului bonului de casă, prin menționarea numărului comenzii de achiziție și, în cazul în care numele Cumpărătorului a fost indicat pe factura de achiziție, prin menționarea locului și a datei de achiziție. În cazul unei reclamații repetate, recomandăm prezentarea rapoartelor de reclamație pentru a facilita soluționarea reclamației, în special dacă reclamația a fost soluționată prin înlocuirea articolului sau dacă de la cumpărare a trecut mai mult decât durata perioadei de garanție.
    4. Garanția acoperă defectele de material, defectele funcționale, defectele care rezultă din fabricarea, asamblarea sau instalarea Bunurilor de către angajații Vânzătorului.
    5. Reclamațiile nu vor fi acceptate în principal din următoarele motive: Bunuri cu sigilii de protecție rupte, autocolante de informare sau numere de serie. În plus, garanția nu va fi acceptată pentru defecte cauzate de deteriorarea mecanică a Bunurilor, supratensiuni electrice, deteriorări cauzate de utilizarea într-un mediu care nu corespunde în anumiți parametri cu mediul prescris, instalarea, manipularea, exploatarea sau neglijarea necorespunzătoare a Bunurilor, dacă Bunurile sau o parte a acestora au fost afectate de un virus informatic, dacă defectul se manifestă în combinație cu un software pentru care clientul nu poate dovedi mijloacele legale de achiziție, sau utilizarea de software sau consumabile incorecte, dacă Bunurile au fost deteriorate prin încărcare excesivă sau utilizare contrară condițiilor stabilite în documentație sau în politicile generale, prin intervenții necalificate sau prin modificarea parametrilor, prin Bunuri care au fost modificate de către Client, prin actualizări de bios sau firmware efectuate în mod incorect, sau dacă Bunurile au fost deteriorate de elementele naturii sau de forța majoră, sau pentru orice daune care rezultă din acestea.
    6. Garanția nu acoperă uzura cauzată de utilizarea normală.
    7. Cumpărătorul este singurul responsabil pentru alegerea accesoriilor. În magazinele noastre, recomandăm numai accesorii de înaltă calitate, testate și dovedite (atât cele originale ale mărcii, cât și cele neoriginale). Vânzătorul nu este răspunzător față de Cumpărător pentru defectele cauzate de manipularea neglijentă sau în alt mod necorespunzător a echipamentului cu accesorii. Vânzătorul recomandă ca, în cazul în care există o confuzie sau dacă Vânzătorul consideră că un accesoriu poate deteriora echipamentul Cumpărătorului, să fie contactat serviciul de suport pentru clienți al Vânzătorului pentru a face o demonstrație a accesoriului.
    8. Vânzătorul nu este răspunzător pentru defectele care au fost notificate Cumpărătorului în scris la momentul încheierii Contractului (de exemplu, prin înscrierea mențiunii "Bunuri folosite" pe documentul fiscal). În cazul Bunurilor uzate, Vânzătorul nu este răspunzător pentru defectele care corespund nivelului de utilizare sau de uzură pe care Bunurile îl aveau în momentul preluării de către Cumpărător.
    9. Vânzătorul nu garantează funcționalitatea completă a software-ului de aplicație în versiuni care nu sunt adecvate (nu sunt create) pentru sistemul de operare comandat. Vânzătorul nu își asumă nicio responsabilitate pentru orice probleme cauzate de funcționalitatea limitată a aplicațiilor care nu îndeplinesc această condiție.
    10. În cazul în care Bunurile sunt software, garanția acoperă doar lizibilitatea fizică a suportului (suportul nu trebuie să fie zgâriat etc.). Cumpărătorul devine utilizator autorizat de îndată ce mijloacele de protecție (folie, sigiliu, deschiderea plicului etc.) sunt îndepărtate.
    11. O cerere de reînregistrare a software-ului legat de ID-ul unui dispozitiv poate fi făcută numai pe baza furtului sau a înlocuirii plăcii de bază a dispozitivului (ambele situații trebuie să fie documentate printr-un raport de poliție sau de service). Reînregistrarea software-ului nu poate fi solicitată în cazul în care dispozitivul este înlocuit sau pierdut.
    12. Bunurile prezentate pentru reclamație vor fi testate numai pentru a se verifica dacă prezintă defectul pe care l-a indicat Cumpărătorul.
    13. Atunci când predă bunurile reclamate pentru reparare, este responsabilitatea Cumpărătorului să se asigure că se face o copie de rezervă adecvată a datelor necesare și să prevină o eventuală utilizare necorespunzătoare sau deteriorare a acestora, dacă natura bunurilor permite o astfel de acțiune. Vânzătorul nu este răspunzător pentru nicio pierdere, deteriorare sau utilizare necorespunzătoare a datelor stocate pe bunurile revendicate.
  3. Garanție suplimentară din partea producătorului

    1. Unii producători oferă pentru produsele lor garanții mai lungi decât garanția legală. În acest caz, proprietarul produsului va solicita această garanție extinsă direct de la producător.
  4. Soluționarea reclamațiilor

    1. Cumpărătorul poate face o reclamație direct la un centru de service autorizat (a se vedea lista din spate). De asemenea, cumpărătorul poate face o reclamație la sediul vânzătorului, de unde vânzătorul va transmite produsele revendicate la centrul de service autorizat indicat. Locul de reclamație al vânzătorului este Packeta Romania s.r.l., 93921935, Strada Virginia Nr. 4, 077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13, România.
    2. Cumpărătorul poate trimite produsele defecte vânzătorului, pe cheltuiala sa, prin serviciul de curierat. În cazul unei reclamații legitime, Vânzătorul va plăti costurile de expediere într-un cuantum rezonabil. Expedierea trebuie să fie trimisă la "Packeta Romania s.r.l., 93921935, Strada Virginia Nr. 4, 077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13, România". Expedierea trebuie să conțină produsele revendicate și o scrisoare de însoțire care să conțină o descriere a defectului în conformitate cu articolul B.12, datele necesare pentru identificarea achiziției în conformitate cu articolul B.3 și suficiente date de contact ale cumpărătorului (adresa de retur, numărul de telefon, e-mail, dacă este cazul). Produsele trimise pe cheltuiala vânzătorului nu vor fi acceptate.
    3. În situațiile în care Bunurile trebuie trimise Vânzătorului sau unui centru de service, Cumpărătorul se asigură, în propriul interes, că acestea sunt ambalate într-un ambalaj adecvat și suficient de protector care să îndeplinească cerințele de transport al Bunurilor fragile, inclusiv toate accesoriile, și marchează transportul cu simbolurile corespunzătoare.
    4. Rugăm clienții să împacheteze produsele și ambalajul original (cutie, pungă) într-un alt ambalaj (cutie, etc.), care va fi folosit ca și ambalaj pentru transport. Ambalajul original al produselor (inclusiv cutiile de carton maro, de exemplu pentru baterii sau accesorii pentru aspirator) nu sunt indicate ca și ambalaj pentru transport. Prin urmare, vă rugăm să nu scrieți sau să lipiți, de exemplu, etichete de adresă pe ambalajele originale ale produselor. Vă mulțumim pentru înțelegere.
    5. În cazul în care este vorba de un defect care poate fi rectificat, Bunurile vor fi reparate. În cazul în care acest lucru nu este disproporționat având în vedere natura defectului, Cumpărătorul poate solicita înlocuirea articolului cu un articol cu aceleași caracteristici de performanță de la același producător. În cazul în care un articol cu aceleași caracteristici de performanță sau de la același producător nu mai este disponibil pe piață, Vânzătorul poate oferi Cumpărătorului un articol cu caracteristici de performanță similare și/sau de la un alt producător. În cazul în care defectul se referă doar la o parte a articolului, Cumpărătorul poate solicita înlocuirea părții respective în aceleași condiții. În cazul în care o astfel de procedură nu este posibilă, Cumpărătorul poate solicita o reducere rezonabilă a prețului articolului sau se poate retrage din contract, iar Vânzătorul va returna banii.
    6. În cazul în care există un defect care nu poate fi înlăturat și care împiedică utilizarea corespunzătoare a articolului ca un articol fără defecte, cumpărătorul are dreptul de a înlocui articolul. În caz de înlocuire, articolul va fi înlocuit cu un articol cu aceleași caracteristici de performanță de la același producător. În cazul în care un articol cu aceleași caracteristici de performanță sau de la același producător nu mai este disponibil pe piață, vânzătorul poate oferi cumpărătorului un articol cu caracteristici de performanță similare și/sau de la un alt producător.
    7. Reclamațiile, inclusiv înlăturarea defectelor, trebuie soluționate fără întârzieri nejustificate în termenul legal de cel mult 30 de zile de la data reclamației, cu excepția cazului în care Vânzătorul și Cumpărătorul convin asupra unui termen mai lung. După expirarea acestei perioade, Cumpărătorul are aceleași drepturi ca în cazul în care ar fi vorba de un defect iremediabil.
    8. Vânzătorul solicită, de obicei, Cumpărătorului să ridice bunurile reparate prin SMS, e-mail sau apel telefonic (dacă Cumpărătorul furnizează astfel de informații) după ce reclamația a fost procesată în mod corespunzător. În cazul în care bunurile au fost trimise prin intermediul unui serviciu de curierat, Bunurile vor fi trimise la adresa Cumpărătorului sau pot fi ridicate personal la adresa Kovanecká 2390/1a, Praga 9. În cazul în care nu se primesc informații privind soluționarea creanței, se presupune că aceasta este soluționată pentru ridicare la sediul Kovanecká 2390/1a, Praga 9 (a se vedea contactele), unde Cumpărătorul se va prezenta personal. Durata cererii de despăgubire este valabilă de la data primirii Bunurilor revendicate de la Cumpărător sau de la transportatorul autorizat de Cumpărător până la data soluționării cererii de despăgubire sau a predării de către Vânzător serviciului de transport pentru livrare.
    9. După soluționarea unei reclamații legitime, perioada de garanție se prelungește cu durata reclamației. În cazul în care o reclamație pentru bunuri a fost soluționată în perioada de garanție legală prin înlocuirea bunurilor cu bunuri noi, perioada de garanție începe din nou de la data soluționării reclamației. În cazul în care cererea de despăgubire a fost soluționată prin înlocuire, următoarea cerere de despăgubire, dacă există, se consideră a fi prima cerere de reclamație a Bunurilor.
    10. În cazul în care clientul nu este de acord cu estimarea costurilor posibile pentru reparația post-garanție, Vânzătorul va deconta diagnosticarea și transportul în conformitate cu lista de prețuri valabilă. Vânzătorul are dreptul de a vinde sau de a se debarasa de produsele nerevendicate în cazul în care cumpărătorul nu reușește să ridice produsele nici după notificarea primită de la vânzător (prin e-mail sau SMS) în termenul adițional de 30 de zile prevăzut. Vânzătorul are dreptul să solicite compensarea costurilor de depozitare, eliminare, costurilor de livrare nereușită a produselor și alte costuri care rezultă din lipsa de cooperare din partea cumpărătorului, în măsura necesară, cu veniturile din vânzare sau să le solicite și să le recupereze de la cumpărător. Costul de depozitare pentru fiecare zi calendaristică care depășește perioada suplimentară acordată este de 1% din prețul produselor.
    11. Bunurile vor fi restituite numai după prezentarea raportului de reclamație.
    12. Toate informațiile despre procesul de reclamație pot fi obținute la adresa de e-mail info@sunnysoft.ro.
  5. Dreptul de a returna bunurile și banii consumatorului

    1. Dreptul de returnare a Bunurilor și banilor către consumator este garantat în conformitate cu termenii și condițiile magazinului online Sunnysoft.
  6. Dispoziții finale

    1. Prezenta procedură de reclamații este disponibilă la sediul vânzătorului sau poate fi descărcată ca document de pe www.sunnysoft.ro.
    2. Prezenta procedură de reclamații intră în vigoare la 1 februarie 2007. Se pot aduce modificări la procedura de reclamații.
    3. Condițiile de garanție ale producătorului fac parte integrantă din condițiile de garanție.
.