Anulare
Afișați toate rezultatele

Termenii și condițiile de vânzare ale companiei Sunnysoft, s.r.o.

Instrucțiuni privind dreptul de retragere din contractul pentru consumatori

[în conformitate cu regulamentul guvernamental privind experiențele modelului]

1. Dreptul de retragere din contract

  • Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract în termen de 14 zile, fără a oferi niciun motiv.
  • Aveți dreptul de a vă retrage din contract, fără a oferi niciun motiv, în termen de 14 zile din ziua următoare celei în care dumneavoastră sau o terță parte desemnată de dumneavoastră (alta decât transportatorul) preia ultima livrare.
  • Pentru a vă exercita dreptul de a vă retrage din contract, trebuie să informați Sunnysoft s.r.o., cu sediul social în Kovanecká 2390/1a, 190 00 Praga 9; nr. de identificare: 25753215, înregistrată în Registrul Comercial ținut de Tribunalul Municipal din Praga, Secțiunea C, 67120, e-mail: info@sunnysoft.ro prin acțiune juridică unilaterală (de exemplu, prin scrisoare trimisă prin intermediul furnizorului de servicii poștale, fax sau e-mail). Puteți utiliza modelul de formular de retragere anexat, dar nu sunteți obligat să faceți acest lucru. Se poate descărca în format MS WORD și PDF.
  • Pentru a respecta termenul de retragere din prezentul contract, este suficient să transmiteți notificarea de retragere înainte de expirarea termenului stabilit.

2. Procedura de retragere în termen de 14 zile

Pentru a returna produsele de la Sunnysoft.ro în termen de 14 zile în calitate de consumator (fără CUI), vă rugăm să procedați după cum urmează:

returnarea produselor de către compania de transport

Ambalați cu grijă produsele, atașați bonul fiscal însoțit de , o copie a chitanței de cumpărare și datele dumneavoastră de contact.

Trimiteți produsele la adresa:
Sunnysoft s.r.o.
Kovanecká 2390/1a
190 00 Praha 9
Cehia

3. Consecințele retragerii din contract

  • Dacă vă retrageți din acest contract, vă vom rambursa toate plățile pe care le-am primit de la dumneavoastră, inclusiv costurile de livrare, fără întârzieri nejustificate și în termen de cel mult 14 zile de la data la care primim notificarea dumneavoastră de retragere (cu excepția oricăror costuri suplimentare suportate ca urmare a faptului că metoda de livrare aleasă de dumneavoastră este alta decât cea mai ieftină metodă de livrare standard oferită de noi). Vom folosi pentru rambursare același mijloc de plată pe care l-ați folosit pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ați declarat în mod expres contrariul. În orice caz, nu veți suporta costuri suplimentare.
  • Vă vom rambursa plata numai după ce primim bunurile returnate sau dacă puteți dovedi că ați trimis bunurile înapoi, în funcție de ce se întâmplă mai întâi.
  • Primirea produselor: Returnați produsele fără întârzieri nejustificate, în termen de cel mult 14 zile de la data retragerii din prezentul contract, sau predați-le la adresa Sunnysoft s.r.o., Kovanecká 2390/1a, 190 00 Praha 9, Cehia. Termenul se consideră respectat dacă ne trimiteți bunurile înapoi înainte de expirarea celor 14 zile.
  • Ambalați cu grijă produsele pentru a preveni deteriorarea lor în timpul transportului. Ambalajul original al produsului nu este adecvat pentru transport.
  • Rugăm clienții să împacheteze produsele și ambalajul original (cutie, pungă) într-un alt ambalaj (cutie, etc.), care va fi folosit ca și ambalaj pentru transport. Ambalajul original al produselor (inclusiv cutiile de carton maro, de exemplu pentru baterii sau accesorii pentru aspirator) nu sunt indicate ca și ambalaj pentru transport. Prin urmare, vă rugăm să nu scrieți sau să lipiți, de exemplu, etichete de adresă pe ambalajele originale ale produselor. Vă mulțumim pentru înțelegere.
  • Vă rugăm să nu trimiteți colete la o adresă de afaceri folosind serviciul Mail Between Us, care este conceput pentru a fi trimis între persoane fizice, iar coletele care nu sunt livrate după orele de funcționare a depozitului vor fi returnate expeditorului fără a fi livrate.
  • Costuri de returnare: veți suporta costurile directe de returnare a bunurilor.
  • Răspunderea pentru devalorizarea bunurilor returnate: În cazul în care bunurile returnate de cumpărător sunt deteriorate, uzate sau parțial folosite, vânzătorul are dreptul la despăgubiri pentru daunele suferite de cumpărător. Vânzătorul are dreptul să compenseze unilateral cererea de plată a daunelor cu cererea cumpărătorului de rambursare a prețului de achiziție.

Preambul

Acești termeni și condiții sunt parte integrantă a contractului de cumpărare încheiat între consumator și Sunnysoft.

1. Dispoziții generale

1.1 Definirea termenilor

1.1.1. Dispoziții legale

    Codul civil înseamnă Legea nr. 89/2012 Coll., Codul civil, cu modificările ulterioare.

    Regulamentul guvernamental privind instrucțiunile-tip înseamnă Regulamentul nr. 363/2013 al Guvernului privind instrucțiunile-tip referitoare la dreptul de retragere din contractele încheiate la distanță sau în afara spațiilor comerciale și un formular-tip pentru retragerea din astfel de contracte.

    Regulamentul 2016/679 semnifică Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor persoane și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor)

1.1.2. Vânzător

Vânzătorul este Sunnysoft s.r.o., cu sediul social în Kovanecká 2390/1a, 190 00 Praga 9; nr. de identificare: 25753215, înregistrată în Registrul Comerțului ținut de Tribunalul Municipal din Praga, Secțiunea C., Insert 67120.

1.1.3. Cumpărătorul și Clientul Cumpărătorului

Cumpărător înseamnă persoana care încheie un contract de vânzare cu Vânzătorul pentru vânzarea de Bunuri.

Cumpărător înseamnă o persoană care intenționează să încheie un contract de vânzare cu Vânzătorul pentru vânzarea de Bunuri.

1.1.4 Consumator

Consumator înseamnă o persoană desemnată în acest mod în conformitate cu Codul civil.

[În conformitate cu articolul 419 din Codul civil, Consumatorul este orice persoană care, în afara activității sale comerciale sau a exercitării independente a profesiei sale, încheie un contract cu un întreprinzător sau negociază în alt mod cu acesta].

În cazul în care Cumpărătorul, care este o persoană fizică, indică în comanda sa numărul său personal de identificare, se consideră că acesta acționează în cadrul activității sale comerciale sau în cursul exercitării independente a profesiei sale, cu excepția cazului în care notifică Vânzătorului contrariul odată cu încheierea contractului.

1.1.5 Termeni și condiții

Termeni și condiții înseamnă acești termeni și condiții, condițiile pentru vânzările în rate și modalitatea de soluționare a reclamațiilor.

1.1.6 Comerț electronic

Biroul electronic înseamnă site-ul web al Vânzătorului care funcționează pe domeniile sunnysoft.ro și brodit.cz.

1.2 Excluderea aplicării acestor termeni și condiții

1.2.1 Concursuri și evenimente de marketing

Acești termeni și condiții nu se aplică în cazul concursurilor și evenimentelor de marketing în care Vânzătorul oferă servicii gratuite.

1.2.2.2 Vânzări către clienți care nu sunt consumatori

În cazul în care Cumpărătorul este un antreprenor în sensul secțiunilor 420 și a altor secțiunidin Legea nr. 89/2012, Codul civil, cu modificările ulterioare (denumit în continuare „Codul civil”) și achiziționează bunurile în legătură cu desfășurarea activității sale lucrative, acesta trebuie să completeze și codul său unic și numărul de plătitor de TVA. În cazul în care cumpărătorul este o persoană juridică, cumpărătorul este întotdeauna obligat să completeze denumirea societății, numărul de TVA, sediul social, numărul de telefon și adresa de e-mail.

2. Cumpărarea prin internet și prin alte moduri la distanță

2.1 Dispoziții generale

Dispozițiile prezentei părți se aplică achizițiilor la distanță, în special prin intermediul comerțului electronic, în cazul în care Cumpărătorul nu are posibilitatea de a inspecta și de a testa în mod corespunzător articolul înainte de plată.

2.2 Tipul de informații afișate în comerțul electronic

Informațiile afișate în magazinul electronic nu reprezintă o ofertă de contract de cumpărare. Este un catalog de bunuri și servicii, pe baza căruia cumpărătorul poate crea o comandă către vânzător, deci este doar o invitație de a depune o ofertă pentru un contract de cumpărare.

2.3 Comandă

2.3.1 Expedierea comenzii

Prin lansarea comenzii, Cumpărătorul trimite Vânzătorului o ofertă fermă de contract de vânzare-cumpărare.

2.3.2 Confirmarea primirii comenzii

Vânzătorul va confirma primirea comenzii imediat după trimiterea comenzii către Cumpărător la adresa de e-mail specificată. Trimiterea confirmării comenzii nu constituie o acceptare a ofertei contractului de vânzare-cumpărare, iar contractul de vânzare-cumpărare nu este încă încheiat.

2.3.3. Acceptarea unei oferte ferme de către Vânzător

Acceptarea unei oferte ferme va fi trimisă de către Vânzător Cumpărătorului la adresa de e-mail specificată, de obicei împreună cu informații privind expedierea Bunurilor comandate, dar nu mai târziu de cinci zile lucrătoare de la trimiterea comenzii. După acceptarea ofertei ferme, se încheie contractul de vânzare-cumpărare, iar atât Cumpărătorul, cât și Vânzătorul sunt obligați să îl respecte.

2.3.4. Plată cu cardul sau prin transfer bancar

Plata anticipată a comenzii prin card bancar sau prin transfer bancar reprezintă, până la acceptarea unei oferte ferme de către Vânzător în conformitate cu articolul 2.3.3, un depozit.

[Rambursarea depozitului este reglementată de articolul 4.7 din Termeni și condiții].

2.4 Precomandă

2.4.1 Trimiterea unei precomenzii

Cumpărătorul își poate exprima dorința de a încheia un contract de vânzare în viitor pentru Produsele pe care Vânzătorul intenționează încă să le vândă prin precomandă.

2.4.2 Informații despre precomanda

Vânzătorul informează în mod regulat Cumpărătorul cu privire la situația Produselor precomandate.

2.4.3. Anularea precomenzilor

Atât Vânzătorul, cât și Cumpărătorul au dreptul de a anula precomanda în orice moment.

2.4.4. Prețul nu este obligatoriu

Prețul produselor menționate în precomandă este orientativ și nu este obligatoriu.

2.4.5 Prelucrarea precomenzilor și oferta de contract de cumpărare

În funcție de modul în care pot fi gestionate precomenzile, Vânzătorul contactează Cumpărătorii prin telefon sau la adresa de e-mail specificată, în ordinea în care au sosit precomenzile, cu o ofertă de contract de cumpărare.

2.4.6. Plata cu cardul sau prin transfer bancar

Plata anticipată a comenzii prealabile cu cardul sau prin transfer constituie un avans pentru contractul de achiziție în conformitate cu articolul 2.4.5.

[Rambursarea depozitului este reglementată de articolul 4.7 din Termeni și condiții].

2.5 Condiții de livrare și de plată

2.5.1 Bunuri în stoc

În conformitate cu articolul 2.6 din Termeni și condiții, bunurile sunt considerate a fi în stoc dacă se află fizic în depozitul de comerț electronic al vânzătorului.

2.5.2 Bunurile care se află în stoc la un alt depozit al Vânzătorului

În cazul în care Produsele comandate nu se află în stoc, dar sunt disponibile într-un alt depozit al Vânzătorului, Vânzătorul va asigura transferul produselor către depozitul de comerț electronic, astfel încât acestea să fie livrate în acest depozit în termen de două zile lucrătoare.

2.5.3 Trimiterea integrală sau parțială.

Cumpărătorul are opțiunea de a alege dacă comanda poate fi procesată în părți, în cazul în care o parte din produsele comandate nu se află în stoc, sau dacă întreaga comandă trebuie procesată o singură dată, atunci când toate Produsele comandate sunt în stoc.

2.5.4. Expedierea Mărfurilor care se află în stoc

Vânzătorul, în funcție de alegerea făcută în conformitate cu articolul 2.6.3 din Termeni și condiții, va trimite produsele comandate cumpărătorului prin intermediul transportatorului ales în aceeași zi sau în următoarea zi lucrătoare în care toate sau o parte din produsele comandate sunt în stoc. Cumpărătorul poate alege o dată de livrare ulterioară. Vânzătorul anexează la expediere un aviz de livrare cu o listă a articolelor din transport. Cumpărătorul este de acord să trimită o factură electronică prin e-mail.

2.5.5. Trimiterea de Produse care nu sunt în stoc

În cazul în care Produsul comandat nu se află în stoc și nu poate fi livrat la transportator în termen de treizeci de zile de la primirea comenzii, Vânzătorul informează Cumpărătorul despre acest lucru și, de asemenea, îl informează pe Cumpărător cu privire la disponibilitatea sau oferă un alt produs asemănător cu cel original. În cazul în care Cumpărătorul nu este de acord să ofere un alt produs, Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract.

2.5.6. Modalități de transport și de plată

Metodele de expediere posibile sunt enumerate în "Metode de expediere" și "Metode de plată". Vânzătorul poate impune restricții privind modalitatea de livrare sau de plată în funcție de valoarea sau de conținutul comenzii și de locul de livrare.

2.5.7 Livrarea mărfurilor

Cumpărătorul este obligat să preia bunurile de la transportator și să verifice integritatea ambalajului. În cazul în care Cumpărătorul a ales plata ramburs ca metodă de plată, acesta este obligat să plătească transportatorului taxa de livrare în conformitate cu condițiile serviciului respectiv.

2.5.8. Deteriorarea produsului în timpul transportului

Șoferul companiei de transport contractate este obligat să permită cumpărătorului să verifice integritatea ambalajului și, în caz de deteriorare, să întocmească un raport de deteriorare împreună cu cumpărătorul. Prin semnarea bonului de livrare, cumpărătorul confirmă că transportul a fost livrat intact. În caz contrar, defectele provenite în urma transportului sunt înregistrate în raportul de daune. În caz de deteriorare a ambalajului, cumpărătorul este obligat să predea imediat vânzătorului o copie a raportului de daune, fie la adresa Sunnysoft s.r.o., Kovanecká 2390/1a, 190 00 Praha 9, Cehia sau prin e-mail: info@sunnysoft.ro

2.5.9 Verificarea bonului de livrare

În cazul în care transportul livrat nu este în conformitate cu bonul de livrare, Cumpărătorul este obligat să notifice imediat Vânzătorul în scris.

2.6 Modificări ale comenzii

Cumpărătorul poate modifica conținutul comenzii prin telefon sau prin e-mail până când comanda este expediată.

2.7 Retragerea din contract și returnarea bunurilor

2.7.1. Retragerea de către consumator

În conformitate cu articolul 1829 din Codul civil, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract în termen de 14 zile de la data primirii bunurilor. În acest termen, este suficient să trimiteți retragerea prin poștă (ștampila de pe colet este, prin urmare, decisivă).

[În conformitate cu articolul 605 din Codul civil, termenele se calculează din ziua următoare evenimentului decisiv, astfel încât, în acest caz, prima zi a termenului este ziua următoare livrării bunurilor. În cazul în care finalul termenului cade într-un weekend sau într-o zi de sărbătoare, termenul se mută în următoarea zi lucrătoare].

În conformitate cu a§ 1837, consumatorul nu poate denunța unilateral contractul:

  1. în ceea ce privește prestarea de servicii, în cazul în care acestea au fost prestate cu consimțământul expres prealabil al consumatorului înainte de expirarea perioadei de denunțare, iar întreprinzătorul a informat consumatorul înainte de încheierea contractului că acesta nu are dreptul de a denunța contractul într-un astfel de caz,
  2. furnizarea de produse sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile pieței financiare, independent de voința vânzătorului, și care pot apărea în timpul perioadei de retragere,
  3. pentru livrarea de băuturi alcoolice care nu pot fi livrate decât după o perioadă de treizeci de zile și al căror preț depinde de fluctuațiile pieței financiare, independent de voința vânzătorului,
  4. livrarea de bunuri care au fost adaptate la dorințele consumatorului sau pentru persoana acestuia,
  5. livrarea de bunuri perisabile și de bunuri care au fost amestecate iremediabil cu alte produse după livrare,
  6. repararea sau întreținerea efectuată într-un loc desemnat de consumator la cererea acestuia; cu toate acestea, acest lucru nu se aplică în cazul reparațiilor ulterioare sau al furnizării de piese de schimb altele decât cele solicitate,
  7. livrarea de produse în ambalaje sigilate pe care consumatorul le-a scos din ambalaj și pe care nu le poate returna din motive de igienă (de exemplu, căști, periuțe de dinți, aparate de ras, dispozitive medicale etc.),
  8. livrării unei înregistrări audio sau vizuale sau a unui program de calculator, în cazul în care acesta nu a fost ambalat inițial,
  9. pentru furnizarea de ziare, periodice sau reviste,
  10. cazare, transport, mese sau activități de agrement, dacă vânzătorul furnizează aceste servicii în termenul specificat,
  11. încheiate pe baza unei licitații publice în conformitate cu legea care reglementează licitațiile publice sau
  12. pentru furnizarea de conținut digital, cu excepția cazului în care acesta a fost furnizat pe un suport material și a fost furnizat cu consimțământul prealabil expres al consumatorului înainte de expirarea perioadei de denunțare, iar vânzătorul a informat consumatorul înainte de încheierea contractului că, în acest caz, acesta nu are dreptul de denunțare.

[Vă rugăm să vă asigurați că ați verificat articolul 4.3 din Termeni și Condiții, care conține adresa la care trebuie trimise produsele și alte informații esențiale pentru anulare].

2.7.2. Denunțarea de către vânzător

Vânzătorul își rezervă dreptul de a denunța unileteral contractul de vânzare-cumpărare în cazul în care executarea devine imposibilă, cu excepția cazului în care Vânzătorul cade de acord cu Cumpărătorul asupra unei executări alternative.

2.7.3 Dreptul de debarasare a coletelor neidentificate

În cazul produselor care sunt livrate de o companie de transport unei companii fără a putea fi identificat cumpărătorul (numărul facturii, comanda, reclamația sau identificarea neechivocă prin e-mail, număr de telefon, numele și adresa furnizate în comanda inițială), vânzătorul își rezervă dreptul de a se debara de ele după perioada de depozitare de 60 de zile, dacă produsele nu sunt identificate în această perioadă.

2.7.4 Dreptul de debarasare a produselor nerevendicate

Produsele care nu au fost ridicate sunt considerate produse aparținând cumpărătorului, depozitate în spațiile vânzătorului, necolectate sau neridicate după expirarea perioadei suplimentare prevăzute (de exemplu, bunuri returnate excluse de condițiile de retragere din contract).

Vânzătorul are dreptul de a vinde sau de a dispune de produsele nerevendicate în cazul în care Cumpărătorul nu ridică produsele chiar și după notificarea Vânzătorului (prin e-mail sau SMS) în termen de 30 de zile suplimentare. Vânzătorul are dreptul de a factura Cumpărătorului costurile de depozitare, de eliminare, costurile de livrare nereușită a produselor și alte costuri ale Vânzătorului care rezultă din lipsa de cooperare din partea Cumpărătorului, în măsura în care este necesar să le deconteze din veniturile din vânzare sau să le solicite și recupereze de la Cumpărător. Costul de depozitare pentru fiecare zi calendaristică care depășește perioada suplimentară acordată este de 1% din prețul bunurilor.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a denunța unilateral contractul de achiziție cel târziu în ziua lucrătoare următoare încheierii contractului de achiziție.

2.8 Ore de funcționare

Magazinul online este deschis non-stop. Orele de funcționare ale operatorilor însărcinați cu comenzile sunt menționate la adresa http://www.sunnysoft.ro/informace/kontakty.html. Vânzătorul își rezervă dreptul de a restricționa orele de funcționare în raport cu informațiile de pe acest site, în special din cauza unor cazuri de forță majoră, boală, sărbători legale și alte sărbători.

3. Cumpără în magazin

3.1 Comandă bunuri cu ridicare în magazin

3.1.1 Comandă bunuri cu ridicare în magazin

Clientul poate comanda produse cu ridicare în magazin prin telefon, personal, prin e-mail sau pe site. Cumpărătorul poate încheia contractul de achiziție în magazin la ridicarea personală a bunurilor comandate.

3.1.2. Durata rezervării

Produsele sunt rezervate în magazin timp de trei zile lucrătoare. Această perioadă poate fi prelungită de către vânzător la cererea cumpărătorului.

3.1.3 Preț

Prețul pentru produsele comandate în magazin este același cu cel pentru produsele comandate pe internet.

3.1.4. Plata cu cardul sau transfer bancar

Plata comenzii de produse în magazin cu cardul online sau prin transfer reprezintă un avans pentru contractul de achiziție în conformitate cu articolul 3.1.1.

[Rambursarea depozitului este reglementată de articolul 4.7 din Termeni și condiții].

3.2 Ore de funcționare

Orarul de funcționare al magazinelor este afișat pe site-ul http://www.sunnysoft.ro/informace/kontakty.html. Vânzătorul își rezervă dreptul de a limita orele de funcționare în raport cu informațiile de pe acest site, în special din motive grave, boală, sărbători legale și alte sărbători...

4. Dispoziții comune

4.1 Garanție, service și reclamații

4.1.1. Garanție

În cazul în care Produsele prezintă un defect în timpul perioadei de garanție, Cumpărătorul are dreptul de a-și exercita drepturile de despăgubire în raport cu Vânzătorul.

4.1.2. Service

Cumpărătorul are dreptul de a beneficia de reparații de la un centru de service autorizat. O listă a reparatorilor autorizați pentru fiecare marcă, inclusiv datele de contact ale acestora, poate fi găsită în secțiunea "Procedura de soluționare a reclamațiilor".

4.1.3 Service în afara garanției

În cazul în care Produsele sunt defecte în afara perioadei de garanție, Vânzătorul va efectua sau va aranja reparații în afara perioadei de garanție contra cost. Vânzătorul are dreptul de a refuza să efectueze sau să medieze o reparație în afara garanției, în special dacă reparația nu poate fi efectuată sau mediată.

4.1.4. Legătura cu procedura privind reclamațiile

Mai multe detalii sunt prezentate în Procedura privind reclamațiile, disponibilă la https://www.sunnysoft.cz/napoveda/reklamacni-rad.html.

4.2 Condiții pentru servicii suplimentare

4.2.1. Dispoziții generale

Serviciile auxiliare înseamnă un serviciu cu titlu oneros, a cărui prestare trebuie să fie convenită în legătură cu vânzarea de produse și care se referă la aceste produse. În cazul în care Cumpărătorul denunță contractul de vânzare sau dacă denunță contractul de vânzare în ceea ce privește Produsele de care este legat serviciul suplimentar, efectele denunțării se aplică și serviciului suplimentar legat de aceste produse. Vânzătorul nu este obligat să ramburseze Cumpărătorului prețul serviciului în cazul în care cumpărătorul a utilizat deja serviciul.

În cazul în care Vânzătorul refuză în mod nejustificat să presteze serviciul suplimentar comandat și plătit în mod corespunzător sau dacă îl prestează în mod defectuos, Cumpărătorul are dreptul de a-și face valabilă cererea de prestare corectă a serviciului suplimentar în cadrul procedurii de reclamație.

4.3 Retragerea din contract și returnarea bunurilor

4.3.1. Retragerea din contract

Vă puteți retrage din contract numai în cazurile prevăzute în contract sau prin lege.

4.3.2 Returnarea bunurilor

În caz de retragere din contract, cumpărătorul este obligat să predea produsele primite de la vânzător fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de paisprezece zile de la retragerea din contract. Produsele pot fi predate la oricare dintre magazinele vânzătorului sau pot fi trimise la adresa Sunnysoft s.r.o., Kovanecká 2390/1a, 190 00 Praha 9, Cehia.

[În cazul trimiterii prin poștă, vă rugăm să includeți în expediere informațiile necesare pentru a identifica achiziția (datele cumpărătorului, numărul de comandă sau numărul facturii, sau o copie a unuia dintre aceste documente, sau să dovediți achiziția într-un alt mod adecvat) și informațiile necesare pentru rambursarea prețului de achiziție (adresa la care trebuie să trimitem banii, numărul contului bancar etc.). Deși nu este obligatoriu, am aprecia foarte mult dacă ne-ați putea spune de ce vă retrageți din contract. Studiem cu atenție comentariile dumneavoastră și încercăm să ne îmbunătățim oferta și serviciile pe baza acestora. Pentru a vă retrage din contract în termenul legal de 14 zile, puteți utiliza formularul pus la dispoziție - care poate fi descărcat în format MS WORD și PDF].

4.3.3. Rambursarea costului de achiziție

Vânzătorul are obligația de a rambursa Cumpărătorului, fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de paisprezece zile de la denunțarea contractului, toate sumele de bani, inclusiv costurile de livrare, primite de la cumpărător în temeiul contractului. În cazul în care Cumpărătorul nu informează Vânzătorul cu privire la modul în care dorește restituirea prețului de achiziție, Vânzătorul îi restituie prețul de achiziție prin aceleași mijloace și în același mod în care a fost plătit.

În cazul în care Cumpărătorul a ales o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare oferită de Vânzător, Vânzătorul rambursează Cumpărătorului costul de livrare a bunurilor în cuantumul corespunzător celei mai ieftine metode de livrare oferite.

În cazul în care Cumpărătorul denunță unilateral contractul de vânzare-cumpărare, Vânzătorul nu este obligat să restituie Cumpărătorului fondurile primite înainte ca acesta să îi livreze Bunurile sau să dovedească faptul că a trimis Bunurile Vânzătorului.

4.4 Soluționarea extrajudiciară a litigiilor

Autoritatea cehă de inspecție comercială, cu sediul social la adresa Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, nr. de identificare: 000 20 869, adresa de internet: http://www.coi.cz, este competentă pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum care decurg din contractele de cumpărare.

4.5. Avantajele tarifare acordate clienților en-gros

Avantajele tarifare acordate clienților en-gros nu pot fi utilizate pentru achiziții de la consumatori. Vânzătorul își rezervă dreptul, în cazul în care consumatorul plasează o comandă prin intermediul unui cont de client en-gros, de a modifica prețul indicat în comandă la prețul din momentul comenzii pentru un client cu amănuntul normal (nivelul de preț din UE). În cazul în care bunurile au fost deja expediate, cumpărătorul trebuie să plătească diferența de preț în termen de paisprezece zile de la descoperirea acestei încălcări.

4.6 Consimțământul pentru furnizarea de date cu caracter personal și trimiterea de comunicări comerciale

4.6.2 Comunicații comerciale

Cumpărătorul acordă vânzătorului consimțământul de a primi informații și noutăți prin e-mail, care poate fi ușor modificat sau dezactivat în mesajul de bun venit cu setările de corespondență sau în orice alt buletin informativ prin deschiderea linkului din subsolul mesajului.

4.7 Prețuri, reduceri

4.7.1. Prețuri

Prețurile sunt valabile la momentul comenzii și includ taxa de reciclare(Asekol) în conformitate cu Legea nr. 185/2001 privind deșeurile și Legea nr. 477/2001 privind ambalajele și redevențele în conformitate cu Legea nr. 121/2000 privind drepturile de autor. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica prețurile de mai sus în cazul unor schimbări semnificative în condițiile de aprovizionare ale producătorilor și ale altor furnizori de bunuri. În cazul în care prețul de vânzare este mai mare decât prețul din momentul comenzii, Vânzătorul solicită acordul Cumpărătorului. Prețul de achiziție este plătit atunci când prețul de achiziție integral pentru o parte separată a livrării este creditat în contul vânzătorului.

Toate prețurile includ 19% TVA, cu excepția cazului în care se specifică altfel.

4.7.2. Reduceri

Cupoanele de reducere sunt valabile pentru toți consumatorii. Reducerea cu cupoane nu poate fi combinată cu alte reduceri. Reducerea poate fi aplicată numai la bunurile care fac parte din comandă. Valabilitatea cuponului înseamnă perioada de timp în care o comandă trebuie să fie expediată cu un cupon valabil introdus și verificat. Cuponul poate fi folosit și în magazin, fără o comandă electronică prealabilă.

4.8 Restituirea depozitului

În cazul în care un contract pentru care s-a plătit un avans în conformitate cu articolul 2.3.4, 2.4.6 sau 3.1.4, Vânzătorul returnează avansul Cumpărătorului prin transfer bancar în termen de șapte zile lucrătoare din momentul în care este evident că nu se va încheia contractul, în special dacă Cumpărătorul notifică Vânzătorul că nu insistă asupra precomandării, dacă Vânzătorul notifică Cumpărătorul că nu acceptă oferta angajantă a contractului de vânzare-cumpărare sau dacă Cumpărătorul notifică angajatul Vânzătorului din magazin că nu dorește să achiziționeze bunurile comandate.

Rambursare înseamnă o restituire în cazul plății cu cardul și, în cazul plății prin transfer bancar, trimiterea sumei respective prin transfer bancar în contul cumpărătorului.

4.9 Dispoziții speciale pentru vânzările către un alt stat membru al Uniunii Europene

În cazul unei vânzări către o altă țară decât Republica Cehă, în conformitate cu articolul 6 alineatul (2) și cu articolul 3 din Regulamentul (CE) nr. 593/2008 al Parlamentului European și al Consiliului privind legea aplicabilă obligațiilor contractuale (Roma I), se aplică legea Republicii Cehe.

4.10 Dispoziții finale

4.10.1. Prevederi cu caracter informativ

Dispozițiile din Termeni și condiții care sunt scrise cu caractere italice și între paranteze pătrate nu sunt obligatorii din punct de vedere juridic. Acestea au rolul de a spori confortul Cumpărătorului, dar acesta este obligat să verifice valabilitatea informațiilor furnizate în acest mod, în special în ceea ce privește modificările sistemului juridic. Vânzătorul nu este răspunzător pentru niciun fel de daune care rezultă din aceasta.

4.10.2. Informații despre existența, modalitatea și condițiile de soluționare extrajudiciară a plângerilor și autoritatea de supraveghere

Reclamațiile consumatorilor sunt acceptate la adresa info@sunnysoft.ro. Informațiile privind soluționarea reclamației vor fi trimise de către vânzător la adresa de e-mail a consumatorului.

Structurile de supraveghere și control ale administrației de stat sunt:

  • Protecția consumatorilor - Inspectoratul Autorității cehe de inspecție a comerțului, Boemia Centrală și Boemia Centrală Praga (Autoritatea cehă de inspecție comercială), Štěpánská 567/15, 120 00 Praga, PO Box: p2fdz5j
  • Licențe comerciale - Biroul districtului municipal Praga 10, Departamentul de licențe comerciale, Vršovická 1429/68, 101 38 Praga 10-Vršovice, căsuța poștală: irnb7wg
  • Zona de protecție a datelor cu caracter personal - Oficiul pentru protecția datelor cu caracter personal, Pplk. Sochora 727/27, 170 00 Praga 7, căsuța poștală: qkbaa2n
4.10.3. Eficiență

Acești termeni și condiții intră în vigoare de la 31 ianuarie 2018.

.