În cazul în care Cumpărătorul, care este o persoană fizică, indică în comanda sa numărul său personal de identificare, se consideră că acesta acționează în cadrul activității sale comerciale sau în cursul exercitării independente a profesiei sale, cu excepția cazului în care notifică Vânzătorului contrariul odată cu încheierea contractului.
Retragerea din contractul de vânzare-cumpărare în termen de 14 zile nu se aplică în cazul dumneavoastră.
Testarea înseamnă testarea tuturor funcțiilor pe care produsele ar trebui să le îndeplinească în conformitate cu cerințele clientului. Cu toate acestea, nu ar trebui să existe uzură. Excepție fac produsele enumerate în paragraful"Pot returna toate bunurile din oferta dumneavoastră?".
Cu excepția cazului în care este absolut necesar, nu îndepărtați foliile de protecție ale afișajelor și ale părților lucioase ale corpului produselor și autocolantele producătorului. Nu îndepărtați deloc sticla de protecție a telefoanelor/tabletelor.
Ambalajul nu este nici obiectul achiziției, nici parte a produsului achiziționat. Cu toate acestea, avem totuși dreptul la rambursarea costurilor reale suportate pentru returnarea produselor. Aceasta este o sumă care este întotdeauna evaluată individual și apoi compensată cu valoarea produselor returnate.
În cazul în care produsele returnate de către cumpărător sunt deteriorate, uzate sau parțial consumate, vânzătorul are dreptul la despăgubiri pentru daunele suferite de cumpărător. Vânzătorul are dreptul de a compensa unilateral cererea de plată a daunelor cu cererea cumpărătorului de rambursare a prețului de achiziție.
Produsele returnate trebuie să fie complete, inclusiv toate accesoriile care au fost incluse în pachetul de vânzare. În cazul în care o parte din conținutul pachetului lipsește, avem dreptul de a reduce rambursarea cu valoarea accesoriilor lipsă.
În general, produsele aflate în ambalaje sigilate pe care consumatorul le-a scos din ambalaj și care nu pot fi returnate din motive de igienă (de exemplu, căști, periuțe de dinți, aparate de ras, dispozitive medicale etc.) sau produsele livrate clientului pe cale electronică, cum ar fi o cheie de licență de software, nu pot fi returnate în perioada de 14 zile. Produsele returnate care nu pot fi returnate din motive de igienă vor fi trimise înapoi pe cheltuiala cumpărătorului sau vom aranja eliminarea lor ecologică.
Aveți dreptul de a vă retrage din contract, fără a oferi niciun motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la ziua următoare celei în care dumneavoastră sau o parte terță desemnată de dumneavoastră (alta decât transportatorul) preia ultima livrare.
Ambalați cu grijă produsele pentru a preveni deteriorarea lor în timpul transportului. Ambalajul original al produsului nu este adecvat pentru transport. Rugăm clienții să împacheteze produsele și ambalajul original (cutie, pungă) într-un alt ambalaj (cutie, etc.), care va fi folosit ca și ambalaj pentru transport. Ambalajul original al produselor (inclusiv cutiile de carton maro, de exemplu pentru baterii sau accesorii pentru aspirator) nu sunt indicate ca și ambalaj pentru transport. Prin urmare, vă rugăm să nu scrieți sau să lipiți, de exemplu, etichete de adresă pe ambalajele originale ale produselor. Vă mulțumim pentru înțelegere. Marcați în mod vizibil coletul cu numărul de comandă sau cel al facturii.
returnați produsele fără întârziere, în termen de 14 zile de la data rezilierii prezentului contract, sau predați-le la:
Packeta Romania s.r.l.
93921935
Strada Virginia Nr. 4
077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13
România
Unele dintre produsele din gama noastră nu pot fi returnate în termen de 14 zile, de exemplu, din motive de igienă. Vă rugăm să nu trimiteți aceste bunuri.
Pentru o procesare mai rapidă, vă recomandăm să atașați formularul completat de retragere din contract, ce poate fi descărcat în următorul format MS WORD a PDF
Dacă decideți să returnați produsele fără a oferi un motiv în termen de 14 zile, aveți dreptul la o rambursare a prețului de achiziție, inclusiv a costurilor de transport. În cazul în care ați ales o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină (de exemplu, livrarea prin serviciul de livrare expres), vi se va rambursa costul de livrare a produselor la nivelul celei mai ieftine metode de livrare oferite. Clientul este întotdeauna responsabil pentru costurile poștale asociate cu returnarea produselor.